• Menu
Darmowa dostawa od: 100 zł brutto
Ceny netto
Pomoc
Biuro obsługi klienta
801 800 801
opłata 0,29zł netto/min
pon. - pt. 8:00 - 16:00
Napisz wiadomość
info@ofix.pl

Wiedza o tym, jak urządzić biuro jest niezbędna do stworzenia środowiska, które zwiększa produktywność pracowników i zapewnia im odpowiednią koncentrację. Jednak przy tak dużej różnorodności artykułów oraz mebli biurowych na rynku, trudno jest wybrać to, co najlepiej sprawdzi się w Twoim miejscu pracy. Dlatego postaramy Ci się pomóc złagodzić stres związany z planowaniem przestrzeni biurowej i w tym artykule podpowiemy na co warto zwrócić uwagę, by zaaranżować strefę do pracy w prawidłowy sposób. W Ofix.pl rozumiemy, że projekt Twojego biura bezpośrednio wpływa na wydajność i kreatywność pracowników oraz jakość pracy, dlatego poniżej omówimy jakie produkty są niezbędne do stworzenia wygodnej i funkcjonalnej przestrzeni roboczej. Zachęcamy do lektury.

Jak urządzić biuro w pracy? Biurko i wygodny fotel to podstawa!

Urządzanie nowoczesnego biura to nie lada wyzwanie. Odpowiednio urządzone miejsce do pracy powinno być funkcjonalne i przyjazne dla jego użytkowników, a do tego prezentować się nienagannie, gdyż stanowi wizytówkę firmy. Ale jak sprawić by tak się stało? Zacznij od wyboru komfortowych mebli, które tworzyć będą ergonomiczne stanowisko pracy. Przede wszystkim zaopatrz pomieszczenie w odpowiednie biurka. To przy nich pracownicy biurowi spędzają większą część dnia wypełniając swoje służbowe obowiązki. Dlatego ważne jest by były one optymalnie dopasowane do ich potrzeb. Warto wybierać modele posiadające regulację wysokości, która pozwala na dostosowanie ustawień chociażby do wzrostu pracownika. Takie biurka z regulacją cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ umożliwiają pracę w pozycji stojącej. Jeśli chodzi o blat biurka powinien być na tyle szeroki i długi by zapewniał odpowiednią powierzchnię roboczą, dostosowaną do wykonywanego rodzaju pracy i by wszystkie niezbędne materiały były w zasięgu ręki. Jak ustawić biurko? To proste ustaw biurko tak, by miało dostęp do światła, najlepiej bokiem do okna. Jeśli zamierzasz urządzić domowe biuro nie zapominaj też o tym, by wydzielić na biurko takie miejsce by oddzielić strefę pracy od strefy prywatnej, tym bardziej jeśli chcesz postawić biurko w sypialni.

biurko i fotel biurowy

Wiesz już, że biurko jest obowiązkowym elementem wyposażenia i to nieważne czy aranżujesz biuro w siedzibie firmy czy tworzysz przestrzeń do pracy w domu. Jaki jeszcze mebel potrzebny jest do pracy stacjonarnej w firmowym gabinecie oraz do miejsca do pracy zdalnej w domowym biurze? Wielogodzinna praca biurowa wiąże się z dużym obciążeniem kręgosłupa i częstymi przykrymi dolegliwościami. Zadbaj więc o ergonomiczny fotel biurowy lub obrotowe krzesło. Ich zadaniem jest zapewnienie odpowiedniego podparcia pleców i wyeliminowanie wszelkich bólów i mogących wystąpić obrażeń. Tak samo jak w przypadku biurka, wybieraj warianty z możliwością jak największej regulacji ustawień. Warto postawić na modele z wyprofilowanym oparciem, posiadające zagłówek oraz podłokietniki. Dla większej wygody polecamy wykorzystać podpórki pod plecy oraz ergonomiczne podnóżki (sprawdź podnóżek Leitz Ergo Wow).

Polecane produkty

Mata dekontaminacyjna (dezynfekcyjna), 115x60cm, 30 warstw, biały(c)
Mata dekontaminacyjna (dezynfekcyjna), 115x60cm, 30 warstw, biały(c)
kod: ZB81
wydłużony czas dostawy
110,91 zł brutto
szt.
1 szt.
Piłka do siedzenia Leitz Ergo, 65cm, z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym toczeniem się, ciemnoszary
Piłka do siedzenia Leitz Ergo, 65cm, z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym toczeniem się, ciemnoszary
kod: KS414
21 paź u Ciebie
539,97 zł brutto
szt.
1 szt.
Piłka do siedzenia Leitz Ergo, 65cm, z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym toczeniem się, jasnoszary
Piłka do siedzenia Leitz Ergo, 65cm, z zabezpieczeniem przed niekontrolowanym toczeniem się, jasnoszary
kod: KS415
21 paź u Ciebie
539,97 zł brutto
szt.
1 szt.
Podnóżek Kensington SmartFit SoleMate Pro Elite, szary
Podnóżek Kensington SmartFit SoleMate Pro Elite, szary
kod: FR50
21 paź u Ciebie
503,07 zł brutto
szt.
1 szt.
Poduszka balansująca Leitz Ergo, do aktywnego siedzenia, ciemnoszary
Poduszka balansująca Leitz Ergo, do aktywnego siedzenia, ciemnoszary
kod: PZ164
21 paź u Ciebie
206,52 zł brutto
szt.
1 szt.
Poduszka balansująca na krzesło Leitz Ergo, z pokrowcem, ciemnoszary
Poduszka balansująca na krzesło Leitz Ergo, z pokrowcem, ciemnoszary
kod: PZ160
21 paź u Ciebie
223,27 zł brutto
szt.
1 szt.
Nowość
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Storia ST31, różowy w motylki, biała podstawa
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Storia ST31, różowy w motylki, biała podstawa
kod: KS431
21 paź u Ciebie
586,91 zł brutto
szt.
1 szt.
Nowość
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Norm, rozmiar 5, tkanina Visto VS08, różowy, biała podstawa
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Norm, rozmiar 5, tkanina Visto VS08, różowy, biała podstawa
kod: KS441
21 paź u Ciebie
637,51 zł brutto
szt.
1 szt.
Nowość
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Storia ST31, różowy w motylki, biała podstawa
Krzesło do biurka dla dziewczynki Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Storia ST31, różowy w motylki, biała podstawa
kod: KS424
21 paź u Ciebie
712,17 zł brutto
szt.
1 szt.
Nowość
Krzesło do biurka Entelo Duo, rozmiar 5, tkanina Velvet VT03, szary, biała podstawa
Krzesło do biurka Entelo Duo, rozmiar 5, tkanina Velvet VT03, szary, biała podstawa
kod: KS429
21 paź u Ciebie
-10%
798,06 zł brutto
719,83 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 798,06
szt.
1 szt.
Nowość
Krzesło do biurka Entelo Norm z podnóżkiem, rozmiar 5 WK+P, tkanina Jasmine JS03, szary, biała podstawa
Krzesło do biurka Entelo Norm z podnóżkiem, rozmiar 5 WK+P, tkanina Jasmine JS03, szary, biała podstawa
kod: KS438
21 paź u Ciebie
-11%
785,36 zł brutto
702,12 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 785,36
szt.
1 szt.
Nowość
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Storia ST30, czarny z motywem dinozaurów, czarna podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 3 WK+P, tkanina Storia ST30, czarny z motywem dinozaurów, czarna podstawa
kod: KS434
21 paź u Ciebie
526,23 zł brutto
szt.
1 szt.
Nowość
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Storia ST30, czarny z motywem dinozaurów, czarna podstawa
Krzesło do biurka Entelo Petit z podnóżkiem, rozmiar 4 WK+P, tkanina Storia ST30, czarny z motywem dinozaurów, czarna podstawa
kod: KS433
21 paź u Ciebie
542,70 zł brutto
szt.
1 szt.
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, niebieski
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, niebieski
kod: KS382
21 paź u Ciebie
1105,77 zł brutto
szt.
1 szt.
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, szary
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, szary
kod: KS383
21 paź u Ciebie
1105,77 zł brutto
szt.
1 szt.
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, żółty
Stołek ergonomiczny Leitz Ergo Cosy, żółty
kod: KS384
21 paź u Ciebie
1105,77 zł brutto
szt.
1 szt.
Ortopedyczna poduszka na krzesło Leitz Ergo Cosy, 355x75x455mm, żółty
Ortopedyczna poduszka na krzesło Leitz Ergo Cosy, 355x75x455mm, żółty
kod: PQ11
21 paź u Ciebie
416,97 zł brutto
szt.
1 szt.
Krzesło obrotowe biurowe Entelo Duo Black, rozmiar 6,  szary melanż
Krzesło obrotowe biurowe Entelo Duo Black, rozmiar 6, szary melanż
kod: KS344
21 paź u Ciebie
-6%
933,57 zł brutto
878,99 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 933,57
szt.
1 szt.
Krzesło obrotowe biurowe Entelo Duo white, rozmiar 6, czarny
Krzesło obrotowe biurowe Entelo Duo white, rozmiar 6, czarny
kod: KS340
21 paź u Ciebie
-13%
995,07 zł brutto
862,93 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 995,07
szt.
1 szt.
Mata podłogowa Leitz Ergo Cosy redukująca zmęczenie, 457x20x560mm, szary
Mata podłogowa Leitz Ergo Cosy redukująca zmęczenie, 457x20x560mm, szary
kod: FR42
21 paź u Ciebie
478,47 zł brutto
szt.
1 szt.

Jakie inne meble sprawdzą się w aranżacji nowoczesnego biura oraz w pracy home office?

Z pewnością warto wygospodarować miejsce na regały, szafy i półki. Będziesz mieć miejsce do przechowywania luźnych dokumentów, segregatorów, skoroszytów, teczek zawieszanych, kartotek i pojemników na akta, czyli na wszystko to co jest konieczne do wykonywania codziennych obowiązków w Twojej biurowej pracy. Ważne jest by wygospodarować przestrzeń dla tych regałów i ustawić meble blisko biurka, oczywiście w miarę możliwości. Wtedy wszystkie przechowywane na nich przedmioty będziesz mieć zawsze pod ręką. Jeśli chodzi o wielkość regałów, dopasuj ich gabaryty do miejsca jakim dysponujesz- na niewielkiej przestrzeni nie warto umieszczać ogromnych szaf, które przytłoczą wnętrze. Tutaj liczyć się będą jasne kolory, które rozjaśnią pokój i optycznie go powiększą. W sklepach tego rodzaju meble możesz kupić gotowe lub zamówić pod konkretny wymiar.

Kupując meble do biura kieruj się nie tylko ich użytecznością, ale także jakością wykonania i wykończeniem. Wybieraj tylko modele o wysokiej trwałości, od sprawdzonych marek. Meble te powinny Ci służyć przez lata, tak więc ich wytrzymałość jest niezwykle istotną kwestią. A ponieważ, tak jak wspomnieliśmy powyżej, biuro jest wizytówką firmy warto kierować się także względami estetycznymi. Dopasuj rodzaj mebli do interesującego się stylu wnętrza, by stworzyć spójną aranżację, która nie będzie rozpraszać uwagi użytkowników a dodatkowo zadba o elegancki i profesjonalny wizerunek Twojej firmy.

pracownik biurowy opierający się o regał z dokumentami

Umeblowanie biura to jednak nie tylko meble, ale także biurowy sprzęt, bez którego trudno byłoby pracować. Dlatego w dalszej kolejności to właśnie na nim skupimy naszą uwagę.

Wyposażenie biura sprzęt. Jakie urządzenia wybrać? Czy monitor i drukarka wystarczą?

Nieodłącznym elementem pracy biurowej jest sprzęt elektroniczny. Rzeczą pierwszej potrzeby jest oczywiście komputer, gdyż to właśnie praca przy komputerze stanowi większą część biurowego dnia. Może to być komputer stacjonarny lub laptop. Ich parametry dobierz do swoich potrzeb. Ważną rzeczą w biurze jest monitor z dobrą matrycą. To dzięki niej wyświetlany obraz będzie wyraźny i doskonałej jakości. Dostępne na rynku modele ekranów mają różną wielkość, rozdzielczość oraz współczynnik proporcji, więc każdy znajdzie coś dla siebie. W tym miejscu warto wspomnieć o dodatkowych akcesoriach do ekranów, które mogą znacznie poprawić komfort pracy. A są nimi uchwyty do monitorów, filtry prywatyzujące oraz podstawy pod monitor. Aby praca z komputerem była komfortowa i efektywna niezbędne są akcesoria komputerowe takie jak: klawiatura, mysz a także wszelkiego rodzaju podkładki pod mysz i pod nadgarstki. Polecamy ergonomiczną serię podkładek Leitz Ergo Wow, które nie tylko wpłyną na poprawę komfortu pracy, ale także za sprawą wyrafinowanego designu dodadzą stylu Twojemu pomieszczeniu.

Polecane produkty

Nowość
Mysz bezprzewodowa Hama EMW-700, pionowa, optyczna, szary/antracyt
Mysz bezprzewodowa Hama EMW-700, pionowa, optyczna, szary/antracyt
kod: MS322
21 paź u Ciebie
205,29 zł brutto
szt.
1 szt.
Wyprzedaż
Trackball bezprzewodowy Kensington Orbit, laserowy, czarny
Trackball bezprzewodowy Kensington Orbit, laserowy, czarny
kod: MS209
21 paź u Ciebie
377,82 zł brutto
szt.
1 szt.
Wyprzedaż
Mysz bezprzewodowa Hama MW-900 V2, laserowa, ciemnoszary
Mysz bezprzewodowa Hama MW-900 V2, laserowa, ciemnoszary
kod: MS239
21 paź u Ciebie
149,33 zł brutto
szt.
1 szt.
Wyprzedaż
Mysz przewodowa Fury Brawler, podświetlenie, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Fury Brawler, podświetlenie, optyczna, czarny
kod: MS192
21 paź u Ciebie
35,26 zł brutto
szt.
1 szt.
Wyprzedaż
Podkładka ergonomiczna pod mysz i nadgarstek Leitz Ergo WOW, 200x23x260 mm, biało-niebieski
Podkładka ergonomiczna pod mysz i nadgarstek Leitz Ergo WOW, 200x23x260 mm, biało-niebieski
kod: PZ114
21 paź u Ciebie
127,61 zł brutto
szt.
1 szt.
Klawiatura przewodowa Kensington, numeryczna, 21 klawiszy, czarny
Klawiatura przewodowa Kensington, numeryczna, 21 klawiszy, czarny
kod: KL190
21 paź u Ciebie
-16%
105,66 zł brutto
88,44 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 105,66
szt.
1 szt.
Wyprzedaż
Mysz bezprzewodowa Kensington SureTrack Dual, optyczna, niebieski
Mysz bezprzewodowa Kensington SureTrack Dual, optyczna, niebieski
kod: MS266
21 paź u Ciebie
-11%
136,41 zł brutto
121,19 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 136,41
szt.
1 szt.
Wyprzedaż
Mysz przewodowa Fury Battler, podświetlenie, optyczna, czarny
Mysz przewodowa Fury Battler, podświetlenie, optyczna, czarny
kod: MS188
21 paź u Ciebie
64,44 zł brutto
szt.
1 szt.
Outlet
Outlet: Klawiatura przewodowa Hama KC-550, podświetlenie, czarny
Outlet: Klawiatura przewodowa Hama KC-550, podświetlenie, czarny
kod: KL141UO
21 paź u Ciebie
-18%
89,67 zł brutto
73,11 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 89,67
szt.
1 szt.
Outlet
Outlet: Trackball przewodowy Kensington Orbit, optyczny, srebrny
Outlet: Trackball przewodowy Kensington Orbit, optyczny, srebrny
kod: MS206UO
21 paź u Ciebie
-12%
211,44 zł brutto
185,18 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 211,44
szt.
1 szt.
Outlet
Outlet: USZKODZONE OPAKOWANIE Klawiatura bezprzewodowa Logitech K270, czarny
Outlet: USZKODZONE OPAKOWANIE Klawiatura bezprzewodowa Logitech K270, czarny
kod: KL22UO
21 paź u Ciebie
166,05 zł brutto
szt.
1 szt.
Outlet
Outlet: USZKODZONE OPAKOWANIE Klawiatura przewodowa płaska Kensington Advance Fit, czarny
Outlet: USZKODZONE OPAKOWANIE Klawiatura przewodowa płaska Kensington Advance Fit, czarny
kod: KL76UO
21 paź u Ciebie
194,51 zł brutto
szt.
1 szt.
Nowość
Mysz bezprzewodowa Hama MW-400 V2, optyczna, czarny
Mysz bezprzewodowa Hama MW-400 V2, optyczna, czarny
kod: MS321
21 paź u Ciebie
-24%
76,14 zł brutto
57,69 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 76,14
szt.
1 szt.
Podkładka piankowa pod mysz Fellowes Economy, 186x224x6mm, czarny
Podkładka piankowa pod mysz Fellowes Economy, 186x224x6mm, czarny
kod: PZ15
21 paź u Ciebie
10,32 zł brutto
szt.
1 szt.
Podkładka pod mysz Kensington, Duo Gel, niebiesko-szary
Podkładka pod mysz Kensington, Duo Gel, niebiesko-szary
kod: PZ16
21 paź u Ciebie
113,04 zł brutto
szt.
1 szt.
Klawiatura bezprzewodowa Logitech K270, czarny
Klawiatura bezprzewodowa Logitech K270, czarny
kod: KL22
21 paź u Ciebie
-9%
188,07 zł brutto
170,85 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 188,07
szt.
1 szt.
Podkładka przed klawiaturę Fellowes Memory Foam, 20x490x59mm, czarny
Podkładka przed klawiaturę Fellowes Memory Foam, 20x490x59mm, czarny
kod: PZ5
21 paź u Ciebie
58,92 zł brutto
szt.
1 szt.
Klawiatura przewodowa Logitech K120, czarny
Klawiatura przewodowa Logitech K120, czarny
kod: KL7
21 paź u Ciebie
50,66 zł brutto
szt.
1 szt.
Szuflada na klawiaturę z podkładką pod mysz Fellowes Deluxe Office Suites, czarny
Szuflada na klawiaturę z podkładką pod mysz Fellowes Deluxe Office Suites, czarny
kod: SJ1
21 paź u Ciebie
-10%
238,50 zł brutto
213,90 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 238,50
szt.
1 szt.
Podkładka żelowa pod nadgarstek Fellowes Crystal, 122x18x88 mm, niebieski
Podkładka żelowa pod nadgarstek Fellowes Crystal, 122x18x88 mm, niebieski
kod: PZ18
21 paź u Ciebie
38,01 zł brutto
szt.
1 szt.

Jednak laptop i monitor oraz akcesoria komputerowe to nie jedyne urządzenia, w które powinny znajdować się w wygodnym biurze. Ponieważ praca w biurze bezpośrednio związana jest z pracą z dokumentami, urządzeniem obowiązkowym jest drukarka a do niej papier ksero. Możesz na niej drukować potrzebne pisma, umowy, cenniki czy ulotki zarówno czarno-białe jak i w kolorze. Jeśli wydrukowałeś bardzo ważny dokument, który nie może ulec zniszczeniu użyj laminatora. Z jego pomocą oprawisz wydruk specjalną folią laminacyjną i nadasz mu w ten sposób wysokiej trwałości i odporności na czynniki zewnętrzne. Twój dokument będzie w idealnym stanie, zawsze kiedy po niego sięgniesz. Dlatego zaopatrz swoją przestrzeń do pracy w praktyczny laminator. Nie zapomnij też o bindownicy, która przyda Ci się do oprawy większej ilość kartek, łącząc je przy pomocy specjalnego grzbietu oraz okładek- przedniej i tylnej.

Jaki jeszcze sprzęt przyda Ci się w dużym i małym biurze oraz domowym gabinecie? Z pewnością niszczarka. Właściwa utylizacja dokumentów jest szczególnie istotna w pozbywaniu się pism o wysokim stopniu poufności. Wybierz niszczarkę zgodną z RODO a będziesz mieć pewność, że zastrzeżone treści zawarte na niszczonych kartkach nie będą do odzyskania. W ten sposób nie dojdzie do kradzieży danych przez osoby niepowołane. Jeśli zamierzasz urządzić biuro w domu wystarczy Ci model niszczarki, który niszczyć będzie jednorazowo kilka, kilkanaście kartek. Jeśli zaś szukasz niszczarki do dużego biura korporacyjnego sięgnij po warianty bardziej wydajne. Zwróć też uwagę, że niektóre modele posiadają możliwość niszczenia innych nośników danych takich jak płyty CD/DVD, dyskietki, karty plastikowe oraz nośniki elektroniczne.

niszczarka stojąca przy biurku

Drobny sprzęt biurowy - w co warto zainwestować?

Z bardziej drobnego sprzętu, polecamy zaopatrzyć biuro w kalkulatory do niezbędnych obliczeń. W zależności od potrzeb, wybierz do swojego biura tradycyjne kalkulatory o podstawowych funkcjach lub te bardziej profesjonalne czyli naukowe lub z drukarką. Na Twoim biurku powinna się też zmieścić lampka biurowa. Będzie ona nieoceniona w sytuacji, gdy w Twoim biurze dostęp do światła dziennego jest ograniczony oraz w trakcie zimowych i jesiennych dni, kiedy szybko robi się ciemno. Dzięki lampce uzyskasz ukierunkowane źródło światła, które dopasujesz do swoich potrzeb, co będzie miało wpływ na jakość Twojej pracy. Doskonałym pomysłem jest zaopatrzenie gabinetu w zegar ścienny, który jest nie tylko użytecznym akcesorium, ale także elementem designu wpływającym na charakter i styl wnętrza. Idealną propozycją jest zegar ścienny Leitz Wow w różnych kolorach do wyboru.

Przydatne sprzęty do biura to również zszywacze i dziurkacze. Nawet małe biuro w domu nie obędzie się bez tych artykułów- sprawdzą się, w każdym miejscu w którym pracuje się z dokumentami. Zszywaczem zepniesz ze sobą luźne notatki, rachunki, umowy itp. i zaprowadzisz w nich porządek. Z kolei przy pomocy dziurkacza zrobisz w arkuszach otwory, dzięki czemu będziesz mógł wpiąć przedziurkowane kartki do segregatora czy skoroszytu. W ten sposób odpowiednio je zarchiwizujesz.

Dla miłośników nowoczesnych gadżetów polecamy piórniki z ładowarką indukcyjną. Taki sprzęt nie tylko pomaga utrzymać porządek w przyborach do pisania, ale także posłuży Ci do wygodnego, bezprzewodowego ładowania Twojego smartfona - za pomocą indukcji.

Wyposażenie biura akcesoria. Jakie przybory do biura są niezbędne w codziennej pracy?

Poza urządzeniami przydatne rzeczy do biura to oczywiście wszelkie akcesoria biurowe. Począwszy od artykułów piśmiennych niezbędnych do podpisywania różnego rodzaju dokumentów, poprzez potrzebne do notowania zeszyty, kołonotatniki, bloki biurowe i karteczki samoprzylepne, aż po wszystkie artykuły do organizacji i archiwizacji papierów. Wśród najważniejszych z nich wymienić należy koszulki, teczki (np. z gumką marki Leitz), skoroszyty i segregatory. Ciekawym i praktycznym rozwiązaniem są również pudła archiwizacyjne, w których możesz schować dokumenty lub drobne przedmioty, zabezpieczając je przed zniszczeniem i zgubieniem. Doskonałą propozycją są uniwersalne, kartonowe pudła Leitz Click&Store z przegródkami lub bez, pokryte polipropylenem dla zwiększonej wytrzymałości. Posiadają zdejmowaną pokrywę a ich konstrukcja na napy ułatwia ich szybkie złożenie. Każde z tych pudeł posiada etykietę do opisu dla łatwej identyfikacji zawartości.

Polecane produkty

Wyprzedaż
Zestaw kołonotatnik Leitz Cosy, B5, w kratkę, 80 kartek + teczka Leitz Cosy, A4, 5mm, niebieski
Zestaw kołonotatnik Leitz Cosy, B5, w kratkę, 80 kartek + teczka Leitz Cosy, A4, 5mm, niebieski
kod: ZS542
21 paź u Ciebie
-18%
100,74 zł brutto
82,71 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 100,74
opak
1 opak
Wyprzedaż
Zestaw kołonotatnik Leitz Cosy, B5, w kratkę, 80 kartek + teczka Leitz Cosy, A4, 5mm, żółty
Zestaw kołonotatnik Leitz Cosy, B5, w kratkę, 80 kartek + teczka Leitz Cosy, A4, 5mm, żółty
kod: ZS544
21 paź u Ciebie
-19%
100,74 zł brutto
82,07 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 100,74
opak
1 opak
Podkład do pisania Panta Plast Fokus, z okładką, A5, granatowy
Podkład do pisania Panta Plast Fokus, z okładką, A5, granatowy
kod: CB188
21 paź u Ciebie
19,30 zł brutto
szt.
1 szt.
Wyprzedaż
Brulion w kratkę Oxford Touch, A5, twarda oprawa, 96 kartek, mix kolorów
Brulion w kratkę Oxford Touch, A5, twarda oprawa, 96 kartek, mix kolorów
kod: ZS377
21 paź u Ciebie
-50%
26,94 zł brutto
13,46 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 26,94
szt.
1 szt.
Brulion w kratkę Interdruk, B5, twarda oprawa, 160 kartek, mix wzorów
Brulion w kratkę Interdruk, B5, twarda oprawa, 160 kartek, mix wzorów
kod: ZS63
21 paź u Ciebie
23,35 zł brutto
szt.
1 szt.
Karteczki samoprzylepne Post-it, 76x76mm, 450 karteczek, różowy pastelowy
Karteczki samoprzylepne Post-it, 76x76mm, 450 karteczek, różowy pastelowy
kod: NS8
21 paź u Ciebie
50,21 zł brutto
(11,16 zł/100 kartek)
szt.
1 szt.
Karteczki samoprzylepne Post-it, 76x76mm, 450 karteczek, niebieski pastelowy
Karteczki samoprzylepne Post-it, 76x76mm, 450 karteczek, niebieski pastelowy
kod: NS7
21 paź u Ciebie
50,11 zł brutto
(11,14 zł/100 kartek)
szt.
1 szt.
Karteczki samoprzylepne Post-it, 76x76mm, 450 karteczek, zielony neonowy
Karteczki samoprzylepne Post-it, 76x76mm, 450 karteczek, zielony neonowy
kod: NS6
21 paź u Ciebie
50,25 zł brutto
(11,17 zł/100 kartek)
szt.
1 szt.
Karteczki do notatek Donau, nieklejone, 83x83x75mm, 750 kartek, mix kolorów
Karteczki do notatek Donau, nieklejone, 83x83x75mm, 750 kartek, mix kolorów
kod: PN19
21 paź u Ciebie
10,98 zł brutto
(7,32 zł/500 kartek)
szt.
1 szt.
Karteczki samoprzylepne Post-it, 76x76mm, 100 karteczek, zielony
Karteczki samoprzylepne Post-it, 76x76mm, 100 karteczek, zielony
kod: NS141
21 paź u Ciebie
11,02 zł brutto
(11,02 zł/100 kartek)
szt.
1 szt.
Karteczki samoprzylepne Post-it, 102x152mm, 100 karteczek, żółty pastelowy
Karteczki samoprzylepne Post-it, 102x152mm, 100 karteczek, żółty pastelowy
kod: NS45
21 paź u Ciebie
26,06 zł brutto
(26,06 zł/100 kartek)
szt.
1 szt.
Zakładki samoprzylepne 3L, indeksujące, jednostronne, papier, 12x40 mm, 48 sztuk, mix kolorów
Zakładki samoprzylepne 3L, indeksujące, jednostronne, papier, 12x40 mm, 48 sztuk, mix kolorów
kod: ZI67
21 paź u Ciebie
-14%
32,51 zł brutto
27,90 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 32,51
opak
1 opak
Karteczki samoprzylepne Dalpo Memo Notes, 100x75mm, 100 karteczek, żółty
Karteczki samoprzylepne Dalpo Memo Notes, 100x75mm, 100 karteczek, żółty
kod: NS48
21 paź u Ciebie
-13%
3,42 zł brutto
2,99 zł brutto
(2,99 zł/100 kartek)
Najniższa cena z 30 dni: 3,42
szt.
1 szt.
Zakładki samoprzylepne Dalpo proste, indeksujące, papier, 20x50mm, 4x40 sztuk, mix kolorów
Zakładki samoprzylepne Dalpo proste, indeksujące, papier, 20x50mm, 4x40 sztuk, mix kolorów
kod: ZI22
21 paź u Ciebie
6,99 zł brutto
opak
1 opak
Blok biurowy w kratkę Interdruk, A4, 100 kartek, mix wzorów
Blok biurowy w kratkę Interdruk, A4, 100 kartek, mix wzorów
kod: ZS7
21 paź u Ciebie
7,34 zł brutto
szt.
1 szt.
Blok biurowy w kratkę Interdruk, A5, 100 kartek, mix wzorów
Blok biurowy w kratkę Interdruk, A5, 100 kartek, mix wzorów
kod: ZS6
21 paź u Ciebie
4,62 zł brutto
szt.
1 szt.
Podkład do pisania Esselte, A4, niebieski
Podkład do pisania Esselte, A4, niebieski
kod: CB85
21 paź u Ciebie
21,89 zł brutto
szt.
1 szt.
Oferta sponsorowana
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky, 76x76mm, 90 karteczek, żółty pastelowy
Karteczki samoprzylepne Post-it Super Sticky, 76x76mm, 90 karteczek, żółty pastelowy
kod: NS1
21 paź u Ciebie
-14%
10,95 zł brutto
9,37 zł brutto
(10,41 zł/100 kartek)
Najniższa cena z 30 dni: 10,95
szt.
1 szt.
Kołonotatnik z kolorowymi marginesami Interdruk, A4, w kratkę, 100 kartek, mix wzorów
Kołonotatnik z kolorowymi marginesami Interdruk, A4, w kratkę, 100 kartek, mix wzorów
kod: ZS155
21 paź u Ciebie
35,74 zł brutto
szt.
1 szt.
Podkład do pisania Biurfol (clipboard) z okładką, A4, granatowy
Podkład do pisania Biurfol (clipboard) z okładką, A4, granatowy
kod: CB42
21 paź u Ciebie
-7%
15,69 zł brutto
14,61 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 15,69
szt.
1 szt.

Zastanawiasz się jakie niezbędne artykuły powinny znaleźć się na Twoim biurku? Na pewno nie może na nim zabraknąć półek i szuflad na dokumenty oraz pojemników na katalogi i czasopisma. Dzięki nim uporządkujesz luźne kartki papieru, które porozrzucane po blacie biurka tworzą ogromny bałagan. Na biurku sprawdzą się również wszelkiego rodzaju przyborniki, w których przechowasz i dokumenty i akcesoria. A są to na przykład trwałe pojemniki z materiału ABS wykonane przez markę Leitz, które możesz zakupić u nas z pokrywą lub bez. Zmieścisz w nich nożyczki, taśmę klejącą, linijkę, zszywacz z zapasem zszywek, dziurkacz i inne niezbędne akcesoria, w tym ładowarkę do telefonu. Jeśli lubisz umilić sobie dzień pracy słuchając swojej ulubionej muzyki, rozważ zakup kubka na długopisy ze wzmacniaczem dźwięku. Wystarczy umieścić swój smartfon w specjalnej przegródce by wydobywający się z niego dźwięk był bardziej wyraźny i czysty- świetny gadżet dla melomanów. Pod biurko z kolei polecamy kosze na odpady, z pomocą których w łatwy sposób pozbędziesz się biurowych śmieci.

Polecane produkty

Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 23.5x27cm, srebrny
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 23.5x27cm, srebrny
kod: KM177
wydłużony czas dostawy
-24%
41,70 zł brutto
31,89 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 41,70
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, czarny
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, czarny
kod: KM171
29 paź u Ciebie
186,84 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Q-connect Office Set, druciany, ażurowy, 12l, srebrny
Kosz na śmieci Q-connect Office Set, druciany, ażurowy, 12l, srebrny
kod: KM164
6 lis u Ciebie
28,17 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, czarny
Kosz na śmieci MemoBe, metalowy, 29.5x34.5cm, czarny
kod: KM178
21 paź u Ciebie
46,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable Basic, 13l, czarny
Kosz na śmieci Durable Basic, 13l, czarny
kod: KP360
29 paź u Ciebie
27,90 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 30l, czarny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 30l, czarny
kod: KM174
21 paź u Ciebie
211,44 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary
Kosz na śmieci Durable Eco, 16l, okragły, szary
kod: KP356
21 paź u Ciebie
-14%
50,31 zł brutto
43,48 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 50,31
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, antracytowy
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, 15l, antracytowy
kod: KM189
21 paź u Ciebie
131,61 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, antracytowy
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, antracytowy
kod: KM187
21 paź u Ciebie
92,58 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
kod: KM188
21 paź u Ciebie
-27%
122,88 zł brutto
89,46 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 122,88
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, czarny
kod: KM154
21 paź u Ciebie
-28%
127,80 zł brutto
92,58 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 127,80
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, szary
Kosz na śmieci Durable, metalowy, 15l, szary
kod: KM155
21 paź u Ciebie
127,80 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, żółty
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, żółty
kod: KP297
21 paź u Ciebie
-30%
69,99 zł brutto
48,68 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 69,99
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, czarny
Kosz na śmieci Durable Trend, 16l, czarny
kod: KP332
21 paź u Ciebie
-8%
39,35 zł brutto
36,35 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 39,35
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, ażurowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
kod: KM192
21 paź u Ciebie
-8%
218,66 zł brutto
201,98 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 218,66
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Durable, metalowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
Kosz na śmieci Durable, metalowy, kwadratowy, 18.5l, srebrny
kod: KM186
21 paź u Ciebie
-8%
212,43 zł brutto
196,17 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 212,43
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, czerwony
Kosz na śmieci Esselte Europost Vivida, 14l, czerwony
kod: KP3
21 paź u Ciebie
-8%
31,89 zł brutto
29,46 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 31,89
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15l, czarny
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15l, czarny
kod: KP298
21 paź u Ciebie
48,67 zł brutto
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, czerwony
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, czerwony
kod: KP395
21 paź u Ciebie
-24%
69,99 zł brutto
52,90 zł brutto
Najniższa cena z 30 dni: 69,99
szt.
1 szt.
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, fioletowy
Kosz na śmieci Leitz Wow, 15L, fioletowy
kod: KP296
21 paź u Ciebie
48,68 zł brutto
szt.
1 szt.

By zaaranżować biuro w domu (tzw. biuro domowe) lub biuro w siedzibie firmy musisz wziąć pod uwagę wiele kwestii. Przede wszystkim zastanów się jakie produkty będą Ci potrzebne, by Twoja przestrzeń do pracy była funkcjonalna. Sporządź listę mebli, sprzętu i artykułów biurowych, bez których nie wyobrażasz sobie swojej działalności. Wybieraj produkty dobrej jakości, od renomowanych producentów, które będą Ci służyć niezawodnie przez długi czas. Zwracaj uwagę nie tylko na użyteczność elementów wyposażenia biura, ale także na ich aspekt wizualny, który zgodnie z powiedzeniem "jak Cię widzą tak Cię piszą" wpływać będzie na wizerunek firmy. Dobieraj stylowe produkty tworzące spójną całość. Najlepiej sprawdzą się akcesoria pochodzące z jednej kolekcji, które będą ze sobą współgrać i tworzyć estetyczną, profesjonalną przestrzeń. Przykładem takiej kolekcji jest seria Leitz Wow, która oferuje całą gamę nowoczesnych produktów do biura, w wielu fantastycznych wersjach kolorystycznych. Są to eleganckie artykuły, do tego z nietoksycznych materiałów, które sprawią, że wnętrze Twojego biura zyska blasku i stylu. Po wszystkie elementy wyposażenia biura zapraszamy do naszego sklepu internetowego. Z Ofix.pl urządzisz swoje biuro tanio i stylowo, a co najważniejsze funkcjonalnie. Sprawdź również ranking foteli biurowych, by wybrać najlepszy dla Twojego biura.