Zaloguj się i zobacz zamówienia, listy zakupowe oraz wiele więcej!
Zaloguj sięNie masz jeszcze konta?
Zarejestruj sięKuchnia w biurze to jedno z najważniejszych miejsc, pozwalające pracownikom zregenerować siły w trakcie długiego i wyczerpującego dnia pracy. To pomieszczenie, w którym mogą zjeść lunch, odgrzać posiłek oraz wypić filiżankę kawy lub herbaty podczas przerwy. Dobrze zaopatrzona kuchnia firmowa może wpłynąć pozytywnie na ich nastrój i efektywność pracy. Ponadto będzie sprzyjało integracji pracowników. Nie musi to być duże pomieszczenie, wystarczy mały aneks kuchenny by pracownicy mogli się posilać w komfortowych warunkach.
Niezwykle ważne jest aby aranżacja przestrzeni biurowej miała wydzielone miejsce, przeznaczone do przygotowywania i spożywania posiłków czy chwili odpoczynku w miejscu pracy, które będzie zaspokajało potrzeby wszystkich pracowników. Chodzi nie tylko o funkcjonalne meble kuchenne, zaprojektowane z myślą o pomieszczeniach socjalnych i aneksach kuchennych, ale też podstawowe urządzenia takie jak lodówka, czajnik elektryczny, ekspres do kawy, mikrofala czy zmywarka. Poza tym istotne jest by przestrzeń ta była podzielona na strefy - kącik kawowy, strefa zmywania, przygotowywania czy jedzenia ciepłych posiłków w kuchni, a blaty dość przestronne i odporne na kwasy i płyny. Dobrze urządzona kuchnia powinna być wyposażona również w dobrej jakości zastawę stołową i akcesoria kuchenne. A jakie? - zachęcamy do lektury. W artykule podpowiadamy czego nie powinno zabraknąć w biurowej kuchni.
Wszyscy pracownicy powinni mieć łatwy dostęp do szklanek, kubków oraz talerzy i sztućców w ilości zapewniającej każdemu zatrudnionemu wygodę i komfort. Warto postawić na wytrzymałe i trwałe produkty, aby uniknąć częstych zakupów. Marka Altom Design oferuje wysokiej jakości zastawę stołową, która będzie służyć przez wiele lat. Na uwagę zasługuje też fakt, że jest to polska marka.
Akcesoria do kuchni takie jak szklanki i filiżanki to asortyment, który powinien być trwały i o ponadczasowym wzornictwie. Dlaczego? Ponieważ mają służyć zarówno pracownikom jak i dla potencjalnych klientów czy gości, a uniwersalny wzór zawsze będzie w modzie. Taka właśnie jest porcelana Altom Design. Altom design kubki o różnej pojemności będą idealne do serwowania zarówno kawy i herbaty, jak i wody czy soku lub smoothie i koktajlów. Polecamy kolekcję niskich i wysokich klasycznych szklanek z kolekcji Diamond, jak również szklanek z nowoczesnym geometrycznym cięciem u podstawy z kolekcji Ibiza. Do firmowej kuchni warto zainwestować w kubki termiczne. Wykonane z wysokiej jakości żaroodpornego szkła będą utrzymywać pożądaną temperaturę napojów przez dłuższy czas. Są one idealne zarówno do zimnych, jak i gorących napojów. Jeśli chodzi o produkty marki Altom Design, to godne uwagi są szklanki termiczne z kolekcji Andrea. W związku z tym, że nie wszyscy lubią pić napoje w szklankach, to warto zadbać o to, aby w kuchni nie zabrakło kubków do kawy i herbaty. Wykonany z wysokiej jakości porcelany New Bone China, kubek Bella będzie doskonałym uzupełnieniem kompletu szklanek. Na szczególne okazje, ale nie tylko przydadzą się również porcelanowe filiżanki ze spodkiem również z kolekcji Bella.
Uzupełnieniem zastawy będzie mlecznik i cukiernica, które w zależności od indywidualnych preferencji może być szklana (np. cukiernica szklana z kolekcji Glossy) lub porcelanowa (np. cukiernica porcelanowa z kolekcji Regular).
Zastawa stołowa - dla kompletnej konfiguracji
Wreszcie, żadna kuchnia nie może być naprawdę wygodna bez funkcjonalnej zastawy stołowej. Nasi klienci często proszą nas o pomoc w wyborze odpowiednich naczyń: talerzy, misek i kubków w zestawach dla pracowników biurowych. Marka Altom Design oferuje wiele wzorów, które będą się świetnie prezentować w każdej kuchni. Polecamy wykonane ze specjalnie wzmocnionej porcelany Durable, odpornej na zadrapania i pęknięcia talerze z Altom Design Regular lub wykonane z gładkiej porcelany New Bone China talerze z kolekcji Bella. Są to naczynia o klasycznym wzornictwie idealne na każdą okazję. Chętnie pomożemy również w doborze niezbędnych komponentów do kompletnego zestawu. Dodatkowo proponujemy zapoznać się z innymi ciekawymi akcesoriami od Altom Design, takimi jak podkładki i serwetki. Przedmioty te nie tylko upiększą stół, ale także uczynią go bardziej praktycznym. Dzięki tym produktom możesz stworzyć atmosferę komfortu w swoim biurze. Mimo iż początkowa inwestycja może wydawać się większa, w dłuższej perspektywie z pewnością się zwróci. Dobrze dobrane sztućce wpłyną również na estetykę stołu i podniosą wizerunek firmy.
Duża część pracowników rozpoczyna swój dzień od filiżanki kawy lub herbaty. Dlatego też, dobrze jest mieć w kuchni biurowej zaparzacze do tych napojów. Nie każdy lubi kawę z ekspresu. A dzięki zaparzaczom każdy pracownik będzie miał możliwość przygotowania ulubionego napoju zgodnie ze swoimi preferencjami, co z pewnością wpłynie na poprawę nastroju i efektywności w pracy. Stanowią one proste i wygodne rozwiązanie. Można wybrać dzbanek z zaparzaczem lub zaparzacz tłokowy. Marka Altom Designe oferuje oba typy zaparzaczy.
Przyda się także dzbanek. Dobrym rozwiązaniem będzie dzbanek termiczny, który utrzyma na długo pożądaną temperaturę serwowanych w nim napojów zarówno ciepłych, jak i zimnych czy wody.
Jednym z ważnych i praktycznych akcesoriów kuchennych, które powinno znaleźć się w firmowej kuchni jest ostrzałka do noży. Dobrze naostrzone noże ułatwią pracownikom przygotowywanie posiłków i zminimalizują ryzyko niebezpiecznych sytuacji związanych z używaniem tępych noży kuchennych. Warto podkreślić, że ostrzałka może być również wykorzystywana do ostrzenia nożyczek biurowych. Polecamy ostrzałkę do noży Altom Design o ergonomicznej i antypoślizgowej konstrukcji, zapewniającą wygodę oraz pełną kontrolę i bezpieczeństwo podczas ostrzenia.
Kuchnia biurowa jest coraz popularniejszym rozwiązaniem w miejscach pracy. O ile kiedyś kuchnia w biurze była dostępną przestrzenią, gdzie można zrobić sobie kawę lub herbatę, to teraz pracownicy oczekują od swojego pracodawcy bardziej rozbudowanych możliwości gastronomicznych. W związku z tym, coraz więcej firm i organizacji tworzy w biurach mini kuchnie lub stołówki, w których można przygotować sobie posiłek lub przekąskę w przerwie. W takim przypadku ważne jest, aby akcesoria kuchenne były funkcjonalne i uniwersalne. Dzięki temu będą one mogły służyć przez wiele lat, a także zaspokoić potrzeby różnych osób pracujących w biurze. Kluczowa jest też ich jakość. Wybierając produkty o wysokiej jakości, możemy być pewni, że będą one solidne i wytrzymałe. Dzięki temu nie będziemy musieli wymieniać ich co chwilę, co przekłada się na oszczędność czasu i pieniędzy. Kluczowy jest także uniwersalny design, który będzie komponował się z różnymi stylami oraz wystrojem całego biura. Co więcej będzie odpowiedni na każdą okazję - mniej lub bardziej formalną.
Kolejnym ważnym aspektem jest wybór talerzy, sztućców i innych naczyń, które można myć w zmywarce by ułatwić utrzymanie ich w czystości oraz podgrzewać w kuchence mikrofalowej by móc szybko podgrzać posiłek.
Wybierając funkcjonalne i uniwersalne elementy wyposażenia kuchni biurowej, zapewniamy sobie i współpracownikom wygodne i komfortowe warunki do przygotowania posiłków. Dzięki temu przerwy w pracy będą jeszcze bardziej relaksujące, a atmosfera w biurze będzie przyjazna i sprzyjająca produktywności. Porady jak wyposażyć kuchnię sprawnie i funkcjonalnie znajdziesz również na naszym blogu - polecamy artykuł "Kuchnia w biurze - jak wyposażyć ją sprawnie i funkcjonalnie?".
Dobrze dobrana zastawa stołowa poza praktycznymi funkcjami, może również stanowić stylowy element dekoracyjny w firmowej kuchni. Dlatego warto postawić na markę Altom Design, która oferuje nie tylko najwyższą jakość, ale również piękny design swoich produktów.
W naszym sklepie internetowym Ofix.pl znajdziesz nie tylko szeroki wybór artykułów biurowych niezbędnych w każdej firmie, ale także elementy wyposażenia biura, magazynu oraz kuchni. Z nami Twoja kuchnia stanie się przytulnym i wygodnym miejscem do spożywania posiłków, które umili każdą przerwę na kawę czy lunch, co pozytywnie wpłynie na ogólne samopoczucie pracowników. I co więcej poza bogatym asortymentem oferujemy również szybką realizację zamówienia, dogodne sposoby płatności i wysyłki.